Ce sunt Display Ads (Publicitate Afișată Online)

Ce Sunt Anunțurile Grafice Rețeaua Google - Coperta Postare

Home / Blog / Reclame / PUBLICITATE Afișată (DISPLAY ADS)

Există două canale principale pe care le poți folosi pentru a crește brand awareness asupra afacerii sau produsului tău: Publicitate prin afișare (Display Advertising sau reclame pe rețelele de socializare.

In acest articol mă voi scrie pe câteva concepte de bază, cum ar fi avantajele publicității prin afișare, despre mecanismele de cumpărare (bidding), si despre obiective cheie.

➡️ Dacă vrei să creezi propriile tale Google Ads, vezi ghidul meu pentru crearea de campanii Google Display Ads (reclame afișate).

Nu cu mult timp în urmă, aceste reclame erau distribuite către un public generic pe site-uri generice. Astăzi, însă, lucrurile stau puțin diferit. Avansarea tehnologiilor digitale a făcut posibil să fim foarte specifici cu audiența în fața căreia afișăm reclamele.

Comparativ cu anunțurile PPC în care ai doar mecanismul de plată per clic, în publicitatea prin afișare există trei mecanisme de cumpărare.

Publicitatea prin Afișare este în primul rând un canal de tip outbound marketing pentru creșterea conștientizării despre marca sau produsele tale. Cu toate acestea, capacitățile de remarketing oferă posibilitatea de a merge dincolo de brand awareness.

Atunci când afacerea ta este proaspătă sau ai un produs nou, obiectivul tău este întotdeauna concentrat pe conștientizare. Metricile KPI pentru conștientizarea brandului includ afișările, implicarea, acoperirea și frecvența.

Pentru a stimula mai mult interesul pentru oferta ta, poți utiliza retargetingul prin anunțuri prin afișare pentru a educa în continuare utilizatorii care sunt deja conștienți de ceea ce ai de oferit. 

Poți evidenția ce este diferit în legătură cu produsul tău față de produsele similare. Sau poți adăuga un nivel suplimentar de informații care ar putea fi atractive pentru utilizatori pentru a afla mai multe. Provocarea este că ai spațiu de ecran limitat și un timp limitat pentru a face asta.

Poți utiliza, de asemenea, anunțurile tale pentru a stimula publicul să efectueze o acțiune, cum ar fi cumpărarea unui produs, completarea unui formular sau descărcarea unui fișier. 

De exemplu, dacă un utilizator adaugă un element în coșul lor de cumpărături, poți utiliza retargeting pentru a afișa o ofertă cu reducere de 10% pentru o perioadă limitată.

Concluzie

Deși ca consumator nu sunt mare fan al anunțurior prin afișare, metodele actuale de targetare și capacitățile de remarketing sunt un mare avantaj atât pentru marketeri si companii.

Ca oricare alt canal de marketing, necesită încercare și eroare. Asemenator cu anunțurile pe rețelele de socializare, succesul campaniei tale de publicitate prin afișare este puternic influențat de creativitatea si nuanțele din spatele anunțului.

0 0 voturi
Article Rating
Abonează-te
Notificare pentru
guest
0 Comments
Cel mai Vechi
Cel mai Nou Cel mai Votat
Feedback-uri În Linie
Vezi toate comentariile
0
Ce părere ai de acest articol?x
Scroll to Top
SEONEO.RO - logo

Alege directia in care dam START

Un site nou?

Servicii SEO?

Creare Website

iconita serviciu realizare site wordpress

Servicii SEO

iconita servicii SEO Iasi Romania
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

Consultatie gratuita 

creare site wordpress

1. Date de Contact
2. Informatii despre noul site
3. Alte informatii
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

PROGRAMEAZA
CONSULTATIE SEO GRATUITA

1. Date de Contact
2. Informatii despre site-ul tau
3. Alte informatii