Beneficiile Conținutului Curatoriat + 5 Tipuri

Ce Este Conținutul Curatoriat

Home / Blog / Continut / CONTINUTUL CURATORIAT

Pe lângă celelalte tipuri principale de continut online pentru marketing online, avem de asemenea și conținutul curatoriat.

Curatorierea conținutului online înseamnă distribuirea de conținut pe propriile pagini ale altor autori sau publicații, adăugând propria opinie, idee sau critică.
Pentru a înțelege mai bine ce înseamnă acest conținut curatoriat, le împărțim în 5 mari categorii în funcție de cum sunt curatoriate și distribuite.
Pe scurt, conținutul curatoriat agregat înseamnă să pui la un loc multiple bucăți de conținut pentru a crea o idee mai completă decât dacă ar fi fost individual distribuite.
La polul opus, conținutul curatoriat distilat se referă la extragerea ideilor principale dintr-un articol, eliminând ce nu este necesar, fără a modifica mesajul principal.

Puțin mai complex aici e vorba despre a pune laolaltă conținut diferit din mai multe surse pentru a întări același mesaj sau idee transmisă de toate sursele diferite.

Asemănător cu cel de mai sus, dar aici diferența este faptul că extragi același punct de vedere din resurse diferite, cu mesaje și scopuri asemănătoare.
Probabil cel mai plăcut și eficient, acest tip de conținut curatoriat arată în mod cronologic evoluția unei idei sau a unei teorii. Spre exemplu, putem lua toate update-urile ale motorului de căutare Google și astfel să creăm o mică poveste cu istoria acestuia, împreună cu impactul asupra deținătorilor de site-uri și afaceri online.

Propriul conținut va fi mereu la baza strategii tale de content marketing. Adăugând și conținut curatoriat, acesta va oferi anumite beneficii atât pentru brand cât și pentru audiența ta.

Este greu să nu devii un mic agent de vânzări și să nu încerci să vinzi ceva atunci când creezi și distribui propriul conținut. Luând idei de la alți experți din industria ta și adăugând propriile păreri, vei inspira încredere și certitudine că nu te interesează doar profitul, ci că îți pasă cu adevărat de audiența ta.
Adăugând propria opinie la ceea ce spun experții din industrie este un lucru curajos. Nu ai face asta dacă nu ai fi autentic și dacă nu ai avea motive întemeiate să îți exprimi punctul de vedere.
Nu doar audiența ta va aprecia opiniile tale autentice, ci și alți experți din industrie vor lua aminte la ceea ce spui. Aceștia vor vedea că îți pasă de audiența ta și vor aprecia faptul că adaugi idei noi în ecosistemul industriei.

Atunci când publici conținutul curatoriat pe social media și menționezi contul acestor experți de la care faci curatoriere, aceștia vor primi notificare că au fost menționați în postarea ta. 

Astfel, ei vor deveni conștienți de prezența ta, ceea ce poate deschide porți către noi oportunități.
Pe lângă asta, acești experți care au proprii abonați și propria audiență pot distribui mai departe opiniile tale cu privire la propriul lor conținut, și astfel beneficiezi de o vizibilitate și popularitate mărită.

Concluzie

Deși necesită un proces diferit față de crearea propriului conținut, cu siguranță merită să încerci conținutul curatoriat. Acesta poate oferi beneficii atât pentru tine ca afacere, cât și pentru audiența ta, ceea ce este întotdeauna o strategie bună.

Ba mai mult, fiind cu ochii ațintiți asupra a ceea ce zic alți lideri din industrie, devii tu la rândul tău mai priceput și pregătit pentru viitoare provocări în industria și afacerea ta.

0 0 voturi
Article Rating
Abonează-te
Notificare pentru
guest
0 Comments
Cel mai Vechi
Cel mai Nou Cel mai Votat
Feedback-uri În Linie
Vezi toate comentariile
0
Ce părere ai de acest articol?x
Scroll to Top
SEONEO.RO - logo

Alege directia in care dam START

Un site nou?

Servicii SEO?

Creare Website

iconita serviciu realizare site wordpress

Servicii SEO

iconita servicii SEO Iasi Romania
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

Consultatie gratuita 

creare site wordpress

1. Date de Contact
2. Informatii despre noul site
3. Alte informatii
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

PROGRAMEAZA
CONSULTATIE SEO GRATUITA

1. Date de Contact
2. Informatii despre site-ul tau
3. Alte informatii