6 Pași Pentru o Campanie de Email De Succes

Campanie Email Marketing 6 Pasi

Home / Blog / Email / CAMPANIE DE EMAIL IN 6 PASI

Înainte de a apăsa butonul de “SEND” pentru campaniile tale de email, e important să construiești o bază solidă si detaliata pentru strategia ta de email marketing.

Aici vom discuta de crearea unei campanii de email pas cu pas pentru a te ajuta sa creezi propriile email-uri de marketing cu o șansa mare de reușita.

➡️ Pentru a-ți perfecționa crearea de email-uri de marketing îți recomand citește și despre cei 5 pași al unei strategii de marketing de succes.

Pentru a crea o campanie de email marketing de succes, trebuie să ai o hartă clară de la început până la sfârșit. Primul pas este să identifici de ce trimiți emailul.

Pur si simplu intreabă-te:

Este, de asemenea, important să eviți trimiterea acestuia către o audiență greșită.

In funcție de audienta ta tință si personas care le-ai creat, pune intrebarea: 

După ce ai determinat destinatarii tăi, este timpul să planifici campania ta. Ca punct de start, răspunde la fiecare dintre următoarele întrebări:

După tiltul / linia de subiect, conținutul in sine al emailului este cel mai important aspect. Urmeaza aceste puncte de start pentru a crea un email cat mai reusit:

Pe lângă testarea A/B, este esențial să verificați livrabilitatea efectivă a emailului. Mulți marketeri trec cu vederea acest pas. Modul în care arată emailul în furnizorul de servicii de email (ESP) poate fi diferit față de ceea ce vede destinatarul in propria casuta de mail.

Asadar, recomand să creezi conturi de testare pe servicii de email populare, precum Gmail, Outlook, Yahoo, AOL, Zoho și Mail.com. Apoi utilizate aceste conturi de testare pentru a trimite emailul de marketing și sa fii sigur că arată bine pentru fiecare ESP.

De asmenea, verifica dacă sunt declanșate filtre de spam și asigura-te că toate linkurile sunt clickable și funcționale.

Cu cât ai o listă mai mare de emailuri, cu atât datele din lista de probă devin mai relevante pentru tine. Presupunând că ai deja o listă de cel puțin 1000 de abonați, iată ce ar trebui să faci pentru a-ți maximiza eforturile de testare A/B:

Acum este momentul să trimiteți emailul. Cu toate acestea, înainte de a apăsa butonul de trimitere, verifica fiecare element pentru a vă asigura că se potrivește cu planul inițial.

Dacă efectuezi testare A/B pentru oricare dintre elemente, urmați acești pași:

Pentru a determina cel mai bun moment de trimitere, distribuie emailurile în diferite ore și zile pentru a maximiza rata de deschidere, clicuri și conversii.

După ce ai trimis emailul, vei primi date și rezultate asupra succesului campaniei. Este o practică bună să aștepți cel puțin 48 de ore înainte de a analiza datele.

Înțelegerea modului în care metricile pot influența următoarea campanie necesită o analiză detaliată. Pentru informații detaliate despre metricile de email, consultați acest articol de la userbouncer.

Concluzie

Evită capcana de a sări peste strategie și planificare atunci când trimiți emailuri. Este crucial să înțelegi obiectivele campaniei de email și să iei în considerare atât elementele individuale, cât și imaginea de ansamblu.
Mai presus de toate, este necesar să trimiți ceva valoros și util abonaților tăi. Fără conținut valoros, nu vei avea cui să trimiți emailurile tale de marketing.
Dacă urmezi acești pași în crearea de campanii de email marketing, vei fi cu un pas înainte încă de la început. Email marketingul nu mai este ce a fost, însă rămâne unul dintre cele mai importante canale de marketing în atragerea și reținerea de clienți noi.
0 0 voturi
Article Rating
Abonează-te
Notificare pentru
guest
0 Comments
Cel mai Vechi
Cel mai Nou Cel mai Votat
Feedback-uri În Linie
Vezi toate comentariile
0
Ce părere ai de acest articol?x
Scroll to Top
SEONEO.RO - logo

Alege directia in care dam START

Un site nou?

Servicii SEO?

Creare Website

iconita serviciu realizare site wordpress

Servicii SEO

iconita servicii SEO Iasi Romania
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

Consultatie gratuita 

creare site wordpress

1. Date de Contact
2. Informatii despre noul site
3. Alte informatii
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

PROGRAMEAZA
CONSULTATIE SEO GRATUITA

1. Date de Contact
2. Informatii despre site-ul tau
3. Alte informatii