Cum să creezi un marketing e-mail care convertește

5 Elemente Ale Unui Email De Marketing Reușit

Home / Blog / Email / CREAZA UN MARKETING E-MAIL EFICIENT

După ce ai învățat cum să creezi structura unei strategii de email, este timpul să planifici campania ta de email propriu-zisă, iar pentru a face asta trebuie să știi cât mai bine arta de a scrie un email de marketing.

În această postare, vom analiza cele mai bune practici pentru fiecare dintre cele 5 componente ale emailului:

Componentul unui email care determină dacă acesta va fi deschis sau nu este titlul. În funcție de tipul de email pe care îl trimiți, titlul email-ului (Subject Line) trebuie să reflecte mesajul și sentimentul pe care încerci să-l transmiți.

Pentru a face această postare mai scurtă, am scris o altă postare  despre titlurile pentru un email de marketing. Veți afla acolo despre cele 7 tipuri de linii de subiect pentru email, împreuna cu exemple pentru fiecare tip de email: Interes Propriu, Curiozitate, Oferte, Urgență, Umanitar, Știri, Dovadă Socială.

Conținutul emailului este textul in sine din email. În funcție de audiența ta, acesta ar putea fi scris într-un stil sau ton specific. Nu e practic sa scrii email-ul într-un jargon folosit de tineri dacă audienta ta țintă e una cu o vârsta de 40+.

Structura, culorile sau poziția butoanelor de apel la acțiune influențează dacă cititorul face clic sau nu. Acestea trebuie să fie aliniate cu emoția si brandul pe care încerci sa le transmiți.

Apelul la Acțiune (CTA) este un alt element critic al structurii tale de email. Este de fapt motivul pentru care ai trimis email-ul. Urmează sfaturile de mai jos pentru a crea un CTA perfect.

Imaginile sunt importante pentru recunoașterea mărcii și pot ajuta chiar și la creșterea conversiilor intr-un email de marketing.

Concluzie

Scrierea emailului perfect este dificilă. Dar pentru a te apropia de unul perfect, poți efectua spre exemplu testarea A/B pentru fiecare componentă a emailului de marketing.

Este un proces continuu de înțelegere și adaptare asupra nevoilor și dorințele abonaților tăi. Deși ratele de deschidere nu mai sunt la nivelul anilor 2000, marketingul prin email rămâne un canal important în orice strategia de marketing digital.

Este foarte saturat, iar de aceea trebuie să-l menții cât mai autentic posibil pentru a ieși în evidență în căsuța de email a destinatarului.

0 0 voturi
Article Rating
Abonează-te
Notificare pentru
guest
0 Comments
Feedback-uri În Linie
Vezi toate comentariile
0
Ce părere ai de acest articol?x
Scroll to Top
SEONEO.RO - logo

Alege directia in care dam START

Un site nou?

Servicii SEO?

Creare Website

iconita serviciu realizare site wordpress

Servicii SEO

iconita servicii SEO Iasi Romania
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

Consultatie gratuita 

creare site wordpress

1. Date de Contact
2. Informatii despre noul site
3. Alte informatii
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

PROGRAMEAZA
CONSULTATIE SEO GRATUITA

1. Date de Contact
2. Informatii despre site-ul tau
3. Alte informatii