Ghid Reclame Display Ads (Rețeaua de Display Google)

Ghid Creare Reclame Google Display Ads - Coperta Blog Post

Home / Blog / Reclame /  GHID RECLAME GOOGLE DISPLAY ADS

Într-o altă postare am discutat despre conceptele de bază ale rețelei de display Google. Acum e timpul să vedem cum setăm o campanie de succes în rețeaua de reclame afișate Google Display Ads.

Pentru a începe crearea propriei reclame afișate Google Display Ads, începe aici pe pagina principală. Apoi dă clic sus pe butonul albastru și te conectezi cu propriul cont de publicitate, dacă deja cont creat.

Poți lăsa bifată sau debifată opțiunea „Help Increase conversions with Enhanced CPC„. Cu timpul, le vei putea testa pe amândouă și să vezi ce funcționează mai bine în cazul tău.

Aici începe magia. Alegerea audienței țintă are un impact mare asupra succesului general al campaniei. Este destul de intuitiv, dar hai să aruncăm o privire pe cele 4 opțiuni disponibile în secțiunea cu “Browse”:

În etapa următoare, alege audiența țintă pe baza demograficelor generale, cum ar fi vârsta, genul, statutul de părinte sau venitul familiei.
Imediat după targetarea demograficelor, aveți opțiunea de targetare a conținutului.

Cu toate acestea, dacă dorești să încerci această opțiuni, să vedem cele 3 variante disponibile:

Atâta timp cât te bazezi pe procese automate în speranța de rezultate mai bune, nu cred ca ești pe drumul cel bun. Îmi place să am control, așa că mențin această opțiune dezactivată. Dar dacă dorești să o încerci, nu este nimic greșit cu asta. Este doar o chestiune de preferință personală.

Înainte de a ajunge la pagina de creare a anunțurilor, trebuie să alegeți una dintre cele trei opțiuni.

Diferența dintre Anunțurile Responsive și Upload Display Ads este următoarea: încărcați o imagine și Google o face responsivă pentru toate dimensiunile de anunț. În cazul celei de-a doua opțiuni, va trebui să încărcați imagini individuale pentru toate dimensiunile de anunț.

Până acum, ne-am ocupat de aspectele mai tehnice ale creării campaniei de afișare. La nivelul Anunțului, este vorba despre partea creativă a campaniei dvs.

Anunțul necesita sa faci următoarele:

Pentru câmpul de imagini, poți alege fie ca Google să scaneze site-ul tau, să încarci propriile imagini sau să folosești imagini de tip stock photography.

Completează toate titlurile și descrierile disponibile. Cu cât ai mai multe, cu atât Google are mai multe opțiuni pentru a găsi cel mai performant anunț pentru publicul ales.
Fii concis, folosește expresii directe și imagini captivante cu culori contrastante. Nu te grăbi in creare anunțului afișat, dar de asemena nu te gândi mai mult decat e necesar.

Probabil nu vei reuși din prima sa creezi reclama afișata perfecta. Fa-o cat de bine poți, si e important sa știi ce ai făcut precis pentru a ști ce sa modifici data viitoare când ai destule date si informații.

La setarea cu “Mai Multe Opțiuni”, poți schimba culorile anunțului și poți adăuga un apel la acțiune Call-To-Action). E foarte recomandat sa adaugi un apel la acțiune precum “Prinde Oferta” pentru a stimula clicuri pe anunțul tau, daca asta incerci sa obtii.

Ca exemplu, numele grupului de anunțuri ar putea fi ceva de genul: Barbati intre 24-35 de Ani Care au o Afacere.

Concluzie

Sper că acest ghid rapid te ajuta să te simți mai puțin copleșit și mai indraznet sa experimentezi in crearea de reclame afisate in reteaua de display Google.

Așa cum se întâmplă cu multe canale de marketing, e necesar sa ajustezi campania și strategia în funcție de datele primite in urma rulării reclamei. Este în regulă să greșești. Doar gresind vei afla ce funcționează mai bine si ce nu funcționează – ce va aduce cel mai mult profit si conversii.

0 0 voturi
Article Rating
Abonează-te
Notificare pentru
guest
0 Comments
Feedback-uri În Linie
Vezi toate comentariile
0
Ce părere ai de acest articol?x
Scroll to Top
SEONEO.RO - logo

Alege directia in care dam START

Un site nou?

Servicii SEO?

Creare Website

iconita serviciu realizare site wordpress

Servicii SEO

iconita servicii SEO Iasi Romania
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

Consultatie gratuita 

creare site wordpress

1. Date de Contact
2. Informatii despre noul site
3. Alte informatii
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

PROGRAMEAZA
CONSULTATIE SEO GRATUITA

1. Date de Contact
2. Informatii despre site-ul tau
3. Alte informatii