Rezultate Organice vs Rezultatele Plătite (PPC)

Comparand Beneficiile Seo Si Google Ads - Coperta Postare Blog

Home / Blog / SEOGoogle ORGANIC VS. RECLAME PPC

Deși par asemănătoare, rezultatele organice și cele plătite în paginile Google reprezintă două domenii distincte, fiecare avându-și propriile sale avantaje și dezavantaje.

Comparând cu celelalte canale de marketing, rezultatele organice și rezultatele plătite în Google împărtășesc o asemănare importantă: ambele se bazează pe ceea ce utilizatorul caută activ în bara de căutare.

Rezultatele organice de căutare reprezintă pagini web care și-au câștigat poziționarea pe prima pagină a motorului de căutare Google într-un mod „gratuit” și organic, prin intermediul tehnicilor de optimizare atât SEO on-page, cat și SEO off-page. Aceste tehnici solicită adesea o investiție semnificativă de efort, resurse și timp

În ceea ce privește rezultatele organice obținute prin optimizare SEO, poți influența ce cuvinte cheie vor declanșa afișarea paginii tale, dar nu deții un control absolut de 100%.

Rezultatele Plătite înseamnă că plătești direct Google pentru a-ți afișa pagina în primele rezultate de căutare. Acestea sunt afișate aproape instantaneu și sunt actualizate rapid, fără a necesita efortul și timpul necesare pentru clasamentele organice.

În cazul rezultatelor Pay-Per-Click (Plată-pe-Clic), ai control total asupra interogărilor de căutare care vor declanșa afișarea reclamei tale.

Atunci când discutăm despre SEM (Search Engine Marketing) sau SEO (Search Engine Optimization), nu este vorba despre o luptă între doi adversari. Pentru un impact mai semnificativ, este recomandat să valorifici avantajele ambelor canale, deoarece aplicate impreuna pot oferi rezultate mai bune decat daca le-ai aplica indepenedent.
Iata cum rezultatele platite (SEM) si rezultatele organice (SEO) pot fi utlizate in-trun mod complementar.

Concluzie

Indiferent de strategia ta de marketing online, este important să folosești atât SEO, cât și SEM. Ambele au propriile avantaje prin care poți profita.
Rezultatele SEO necesită muncă și strategie pe termen lung, însă și rezultatele vor fi pe măsură: poziții bune în Google într-un mod consistent care vor influența autoritatea întregului site.
Marketingul reclamelor plătite (SEM) necesită determinare, atenție sporită la detalii, dar și încredere în Google. Cu cât plătești mai mult pe reclame la început, cu atât mai rapid Google le va optimiza pentru performanță mai bună a reclamelor.

Personal, sunt adept al ambelor canale de marketing. Practicând SEO vei primi feedback asupra eforturilor în săptămâni sau luni, timp de așteptare pe care îl poți utiliza pe reclame plătite, deoarece aici primești feedback și rezultate aproape instant.

0 0 voturi
Article Rating
Abonează-te
Notificare pentru
guest
0 Comments
Cel mai Vechi
Cel mai Nou Cel mai Votat
Feedback-uri În Linie
Vezi toate comentariile
0
Ce părere ai de acest articol?x
Scroll to Top
SEONEO.RO - logo

Alege directia in care dam START

Un site nou?

Servicii SEO?

Creare Website

iconita serviciu realizare site wordpress

Servicii SEO

iconita servicii SEO Iasi Romania
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

Consultatie gratuita 

creare site wordpress

1. Date de Contact
2. Informatii despre noul site
3. Alte informatii
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

PROGRAMEAZA
CONSULTATIE SEO GRATUITA

1. Date de Contact
2. Informatii despre site-ul tau
3. Alte informatii