Strategie de e-mail marketing în 5 pași

5 Pasi Pentru O Campanie Email Marketing

Home / Blog / EMAIL / CAMPANIE EMAIL in 5 Pasi

Pentru a dezvolta o strategie de email marketing de succes, este crucial să înțelegi cine sunt clienții tăi, ce caută ei și când este cel mai bun moment să îi contactezi.

Segmentarea poate fi realizată pe mai multe niveluri în funcție de datele pe care le ai despre audiența ta.
De exemplu, dacă trimiți un email cu ghidul pentru începători unui marketer experimentat, acesta nu va beneficia de emailul tău, și de asemenea, un începător nu va aprecia la fel de mult un studiu de caz detaliat pe care nu îl înțelege pe deplin.

Pe scurt, segmentarea audienței te ajută să creezi conținut personalizat pentru mai multe categorii de audiență țintă si astfel sa trimiti email-uri eficiente care isi ating scopul.

Realizând cercetări asupra audienței sau folosind Google Analytics sau cu date direct din furnizorul tău de servicii de email (ESP), poți segmenta audiența in baza unor criterii de diferentiere:

Trimiterea emailurilor folosind numele destinatarului este un mic element de personalizare care ajută la conectarea mai bună cu audiența ta.

Cu toate acestea, personalizarea nu se rezumă doar la asta. Multe site-uri, în special cele de e-commerce, duc ideea de email personalizat la un alt nivel.

În exemplul de mai jos, Amazon îmi recomandă prin email unele produse care m-ar putea interesa. Ceea ce face Amazon este personalizarea emailului pe baza comportamentului meu din trecut pe site-ul lor.

Trimiterea emailului potrivit persoanei potrivite este importantă. A treia factor important care determină rata de deschidere a emailului este momentul potrivit.

Factori care determină timpii de trimitere a unui email de marketing:

Oferirea de valoare în emailurile tale este importantă. Insa si simplul limbaj pe care îl folosești pentru a comunica este, de asemenea, important.

Oferirea de valoare în emailurile tale este importantă. Insa si simplul limbaj pe care îl folosești pentru a comunica este, de asemenea, important.

➡️ Rata de engagement depinde în mare măsură de calitatea emailului. Citește acest articol pe blog  în care afli despre cele mai bune practici pentru toate cele cinci componente ale emailului: titlul (Subject Line), conținutul emailului, designul emailului, CTA-uri și imagini.

O strategie nu este niciodată completa cand vine vorba de email marketing. Acest pas final al strategiei se referă la colectarea datelor in urma campaniei de email și ajustarea strategiei în funcție de aceste date.

A generat acest apel la acțiune mai multe clicuri? A generat acest tip de linie de subiect rate mai mari de deschidere?

➡️ Cea mai bună modalitate de a testa emailurile tale este prin efectuarea de testarea emailurilor prin metoda A/B testing pentru a descoperi ce funcționează cel mai bine pentru audiența ta.

Fă acest lucru în mod continuu, ajustând strategia ta de email în funcție de ceea ce funcționează cel mai bine pentru afacerea ta unica și pentru abonații tăi.

Concluzie

Ceea ce am scris este, în cele din urmă, o serie de puncte de orientare mai degrabă decât reguli de urmat mot-a-mot. Cu toate acestea, acești pași sunt cu siguranță un bun punct de plecare pentru dezvoltarea propriilor strategii de email marketing, indiferent de modelul tău de afacere.

Pe scurt, trebuie să înțelegi publicul tău, să furnizezi conținut valoros și personalizat, și, bazându-te pe date, să repeți și să ajustezi în mod constant strategia ta.

0 0 voturi
Article Rating
Abonează-te
Notificare pentru
guest
0 Comments
Feedback-uri În Linie
Vezi toate comentariile
0
Ce părere ai de acest articol?x
Scroll to Top
SEONEO.RO - logo

Alege directia in care dam START

Un site nou?

Servicii SEO?

Creare Website

iconita serviciu realizare site wordpress

Servicii SEO

iconita servicii SEO Iasi Romania
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

Consultatie gratuita 

creare site wordpress

1. Date de Contact
2. Informatii despre noul site
3. Alte informatii
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

PROGRAMEAZA
CONSULTATIE SEO GRATUITA

1. Date de Contact
2. Informatii despre site-ul tau
3. Alte informatii