Acest articol va explora zece tipuri de conținut digital care te vor ajuta să înțelegi mai bine marketingul online, în special strategiile de conținut.
Vom discuta și cele cinci tipuri de conținut cu un potențial ridicat de a fi sharuit pe social media: conținut educațional, distractiv, de actualitate, inspirațional și promotional. În cele ce urmează, vom explora rolul și beneficiile fiecăruia, împreună cu cele mai bune practici.
Acestea sunt cele 10 tipuri, însă vom explica rolul și beneficiile fiecăruia, împreună cu cele mai bune practici:
Scopul articolelor online este să prezinte informațiile într-un mod obiectiv, asemănător cu un articol de știri sau un studiu de caz. De obicei, articolele au între 1500 și 5000 de cuvinte.
Cireașa de pe tort, videourile sunt un tip de conținut online care merită propriul blog post exclusiv. Acest tip de conținut digital a devenit cel mai popular și căutat atât de consumatori cât și de marketeri.
Asemenea unei caracatițe, formatul video s-a extins în multe alte subformate. Acestea pot fi de durată lungă sau scurtă (shorts), stories, format live, video-uri în format 360 sau video-uri interactive.
În general, au o rată bună de distribuție, ceea ce înseamnă un motiv mare să incluzi infografice în planul și strategia ta de conținut.
Singura problemă este că nu este ușor să vină cu idei pentru acest tip de conținut. Pentru a face mai ușoară crearea de infografice și pentru a ști ce date și statistici să incluzi, adresează-ți întrebarea: Va fi acest conținut benefic audienței mele?
Însă aceste tipuri de conținut pot fi în orice nișă, scrise de către oricine, precum: o listă de verificare pentru „crearea unui site WordPress pas cu pas” sau un checklist pentru „obținerea unui abdomen plat„.
Nu atât de populare pe cât am anticipat cațiva ani in urma, conținutul interactiv își are locul său în această listă de top 10 tipuri de conținut digital.
Acest tip de conținut s-a adaptat și popularizat în mod subtil, dar sigur. Realitatea Augmentata și Infografice Interactive fac parte din acest tip de conținut interactiv, și, așa cum am menționat, unele cursuri online oferă acest tip de conținut.
Pentru a afla mai multe despre conținutul interactiv, vizitează:
Conținutul static și conținutul interactiv. Care-l mișcă pe care? (naw.ro)
Un studiu bazat pe 100 de milioane de articole explică cum conținutul în format lung a primit mai multe distribuiri pe social media decât cele în format mai scurt.
Tipuri de conținut promoțional cu rata mare de sharing sunt cupoane, promoții, reduceri, oferte gratuite in urma înscrierii, webinarii.
Cateva exemple de creare si distribuire de continut cu caracter actual:
Personal, îmi place să creez postări lungi pe blog. Iar ca consumator, cred că podcast-urile, videoclipurile pe YouTube sunt cele mai vizionate.
Tu ce tip de conținut îți place să creezi? Și ce tip de conținut îți place să consumi?
Dacă vrei să afli mai multe, nu ezita să vizitezi secțiunea cu postările de pe blog, unde poți învăța mai multe despre marketingul de conținut sau despre optimizarea SEO Off-Page sau SEO Pe Pagină.
Implicat in SEO din 2014, in 2022 am creat SEONEO.RO, agentie prin care vreau sa ofer cele mai calitative servicii SEO si creare site-uri din Romania. Poti afla mai multe despre mine pe pagina mea.
5 Tipuri de continut care vor fi distribuite pe social media