Cele 3 tipuri de cuvinte cheie în SEO

3 Tipuri De Cuvinte Cheie SEO - Coperta Cu Grafice Si Text

Home / Blog / SEO / 3 TIPURI DE CUVINTE CHEIE

Înțelegerea și cercetarea cuvintelor cheie sunt etape esențiale pentru succesul online al oricărei afaceri. Când știi exact ce cuvinte folosesc potențialii tăi clienți, poți fi eficient în strategia ta SEO pe pagină, dar și în SEO-ul din afara paginii sau în orice alt tip de marketing online.

Din perspectiva de marketing și SEO, putem categoriza cuvintele cheie în trei categorii principale:
Cele mai simple dintre cele 3 tipuri, cuvintele cheie navigationale sunt acele căutări în Google în urma cărora utilizatorul știe exact unde vrea să ajungă. Nu caută informații, ci caută exact pagina unde vrea să ajungă, doar că o caută în Google fără să o scrie direct în bara de sus.

Când faci o căutare în Google precum „login Facebook„, aceasta este un cuvânt cheie de tip navigațional.

Alte exemple de cuvinte cheie navigaționale:

  • wikipedia
  • logare gmail
  • plateste factura digi online.
Cel mai comun dintre cele 3 tipuri de cuvinte cheie, acestea sunt căutări în Google în urma cărora vrem să aflăm informații.

Din perspectiva marketingului, aceste cuvinte cheie ne ajută să înțelegem problemele cu care se confruntă audiența noastră. Știind asta, ne va ajuta să înțelegem mai bine audiența țintă și să le facem cunoscută existența noastră și a produselor pe care le vindem.

Exemple de cuvinte cheie informaționale:

  • ce este cercetare cuvinte cheie
  • cum sa scrii un articol
  • factorii SEO pe pagina
  • cum sa creezi singur un site in wordpress
  • tutorial excel incepatori.
După cum sugerează denumirea, acestea sunt cuvintele cheie cu intenție de cumpărare.

Pentru o afacere, acestea sunt cele mai importante tipuri de cuvinte cheie, deoarece aduc cel mai mare profit. Pe lângă asta, acestea sunt cuvintele cheie folosite în mare parte pentru a declanșa reclamele de tip Google Ads (PPC) în pagina de căutare Google.

Exemple de cuvinte cheie tranzacționale:

  • pachete SEO lunare
  • unealta de cercetare cuvinte cheie
  • servicii SEO pentru afaceri mici

Încheiere

Aceasta a fost o scurtă explicație cu privire la ce sunt cuvintele cheie și care sunt cele 3 mari tipuri de cuvinte cheie din perspectiva Google și marketingului online.

Cuvintele cheie navigationale sunt folosite pentru a ajunge la o pagină specifică, cele informationale pentru a căuta informații specifice sau generale, iar cele tranzacționale sunt căutate de cei care sunt în stadiul final al procesului de cumpărare in calatoria clientului.

Din perspectiva noastră ca marketeri, cele navigaționale ne ajuta sa înțelegem ce cauta lumea specific despre brandul nostru, iar cele informaționale ne ajuta sa înțelegem nevoile audientei si sa facilitam vizita lor pe o pagina cu informații mai departe spre o pagina cu produse sau servicii. 

Cuvintele cheie tranzacționale ne pot ajuta să înțelegem ce alte produse sau servicii caută audiența noastră, pe care nu le oferim încă, dar pe care le-am putea oferi în viitor.

➡️ Pentru mai multe despre cuvinte cheie vezi si articolul despre cuvinte cheie lungi si cuvinte cheie scurte.

0 0 voturi
Article Rating
Abonează-te
Notificare pentru
guest
0 Comments
Feedback-uri În Linie
Vezi toate comentariile
0
Ce părere ai de acest articol?x
Scroll to Top
SEONEO.RO - logo

Alege directia in care dam START

Un site nou?

Servicii SEO?

Creare Website

iconita serviciu realizare site wordpress

Servicii SEO

iconita servicii SEO Iasi Romania
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

Consultatie gratuita 

creare site wordpress

1. Date de Contact
2. Informatii despre noul site
3. Alte informatii
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

PROGRAMEAZA
CONSULTATIE SEO GRATUITA

1. Date de Contact
2. Informatii despre site-ul tau
3. Alte informatii