11 Tipuri de Email Pentru E-Mail Marketing
Înainte să aflam despre detaliile practice al marketing-ului cu prin email, precum cele mai bune practici pentru crearea emailurilor de marketing, să vedem mai întâi câteva concepte de bază despre email din perspectiva marketingului.
-
Ce este Email Marketing
- Marketing-ul prin email este un canal social folosit în mod obișnuit pentru a trimite actualizări, promoții, reclame, oferte, conținut educațional și alte materiale de marketing sau non-marketing direct în cauta de email a abonatilor tai.
- Exemple de integrare email marketing cu alte platforma (Cross Channel Integration)
- Social media poate colabora cu canalul de email marketing prin promovarea paginii tale de lead magnet pe paginile tale si astfel sa crești numărul de abonați la email.
- Remarketing prin targetarea campaniilor de anunțuri afisate Google către abonații care deschid emailurile tale.
- Utilizarea funcțiilor de geo-locație și a datelor de email marketing pentru a trimite emailuri bazate pe locațiile abonaților; aici fiind vorba despre a trimite email atunci cand abonatii tai sunt aproape de magazinul tau fizic, precum a trimite o oferta cu reducere de pret.
-
Tipuri de Emailuri Trimise Manual
Practic, poți trimite abonaților un email despre orice. Dar din perspectiva marketingului, putem crea categorii pentru a intelege mai bine scopul fiecarui email trimis abonatilor.
- Email de anunț: în funcție de informațiile despre audiența ta, poți trimite actualizări relevante, cum ar fi următorul tău webinar, următoarea ta vânzare, eveniment, etc.
- Actualizare de produs: cand trmiti email despre produsele tale noi, prețuri noi, sau orice actualizări de produs.
- Newsletter: de obicei un rezumat al celor mai recente postări de pe blog.
- Invitație la eveniment: invitând abonații la evenimentul tău sau la un eveniment la care participi.
- Actualizare pe rețelele sociale: aici informezi abonații despre cele mai recente postări pe rețelele sociale sau chiar cerându-le ajutorul pentru a distribui mai departe sondaje create de tine pa pagina social media.
- Actualizare internă: când informezi abonații despre cele mai recente schimbări în compania ta, cum ar fi noii angajați.
-
Tipuri de Emailuri Automatizate
Un email automat este de obicei trimis după ce utilizatorul a efectuat o acțiune specifică, cum ar fi un mesaj de bun venit atunci cand iti creezi un cont nou pe un site. Cele mai comune exemple de emailuri automate sunt următoarele.
- Email de bun venit: de obicei trimis la noii abonați la email.
- Email de onboarding: pentru a ajuta abonatul să facă următoarul pas in ceea ce cauta, cum ar fi descarcarea unui program gratis, a unui document, etc.
- Email de confirmare: de obicei trimis când un utilizator se înregistrează pentru un eveniment viitor offline sau online, cum ar fi un eveniment sau un webinar.
- Email de răspuns la formular/Thank You Email: atunci când o persoană completează un formular și după aceea primește recompensa după completarea formularului.
- Email de coș de cumpărături abandonat: atunci când un client are produse în coșul său și primești o notificare, sau sugerezi produse similare, sau chiar oferi o reducere cu timp limitat.
-
Email Marketing - Permisiuni Opt-in
Există două tipuri principale de permisiuni opt-in pentru email. În prezent, opțiunea cu opt-in dublu este opțiunea standard.
De fapt, ești legal obligat de legile opt-in pentru email să oferi o subscripție cu opt-in dublu atunci când colectezi adrese de email.
Cu toate că acest lucru poate părea dezamăgitor, nu este cu adevărat așa. Faptul că utilizatorii confirmă manual subscrierea lor demonstrează că au încredere în tine pentru a le trimite emailuri.
Concluzie
Până în acest moment, asta este tot ce trebuie să știi despre email marketing. Cu toate că pare a fi un canal de marketing simplu si invechit, poate deveni un canal de marketing profitabil cu putina creativitate.
Am pregătit mai multe postări pentru a te ajuta în călătoria ta de email marketing. În această postare, de exemplu, vorbesc despre cele 7 tipuri de linii de subiect pentru email.
De asemena, aruncă o privire la ce este testarea email A/B și cum o poți pune în practică în planificarea și executarea campaniilor tale de email.
Implicat in SEO din 2014, in 2022 am creat SEONEO.RO, agentie prin care vreau sa ofer cele mai calitative servicii SEO si creare site-uri din Romania. Poti afla mai multe despre mine pe pagina mea.