7 Titluri de Email pentru Creșterea Ratei de Deschidere

7 Titluri De Email Marketing Pentru A Creste ROI

Home / Blog / Email / TITLURI CARE CRESC RATA DE DESCHIDERE

Prin aplicarea acestor sfaturi pentru fiecare componentă a unui email de marketing, un aspect deosebit de crucial este reprezentat de titlurile sau Subiectele (Subject Lines) email-urilor.

Pentru orice tip de marketing email  pe care îl trimiți, titlul trebuie să reflecte conținutul email-ului. În plus, atât structura cât și conținutul email-ului trebuie să fie de înaltă calitate.

Acest tip de subiect de email se concentrează pe oferirea unei valori reale pentru destinatar. Încearcă să atragi atenția și să fii clar în titlul email-ului care este beneficiul pentru destinatar. Iată câteva exemple pentru acest tip de titlu de email:

Acest tip de subiect de email îndeamnă destinatarii să deschidă emailul. Dacă poti lega subiectul de o poveste, va avea imact pozitiv crescut. Fără a dezvălui prea multe informații, acest tip de titlu motiveaza utlizatorii să deschida emailul sa afle mai multe. Iată câteva exemple de titluri de email care starnesc curiozitate:

Oferirea ceva valoros este o modalitate excelentă de a crește brand awareness si memorie asupra brandului tau. Pentru acest tip de subiect de email, trebuie să fii cât mai clar posibil în privința ofertei din titlu. Iată câteva exemple:

Crearea unei senzații de teamă de a rata ceva valoros (FOMO) este un tip eficient de titlu de email. Dacă oferta ta este autentică și în interesul utilizatorului, șansele ca emailul să fie deschis sunt mari. Iată câteva exemple:

Oamenii învață mult prin împărtășirea poveștilor și experiențelor personale. Este o abordare puternică pentru a construi încredere și credibilitate cu audiența ta țintă. Acest tip de email poate fi despre orice, atâta timp cât nu este doar despre tine si afacerea ta. Câteva exemple simple ar suna așa:

Deși acest tip de subiect de email are un element de noutate, trebuie să furnizezi totuși ceva de valoare. Este vorba despre stârnirea interesului și curiozității, păstrându-ti concentrarea asupra beneficiilor pentru destinatari. Iată câteva exemple:

Dovezile sociale funcționează ca un magnet puternic pentru a atrage noi clienți. Imagineaza-ti că treci pe lângă două restaurante, primul este plin de oameni veseli, iar al doilea este aproape gol. Cel mai probabil veți intra acolo unde oamenii se distrează deja.

Tipul de subiect de email bazat pe dovezi sociale funcționează într-un mod similar. Pentru a fi cu adevărat eficiente, trebuie totuși să aduceți ceva de valoare utilizatorilor. Iată câteva exemple:

Concluzie

Acum ai o înțelegere mai bună asupra importanței un titlu de email bun și sper că exemplele iți sunt de ajutor. Poți să ai cea mai bună oferta și cel mai perfect email, dar dacă titlul nu rezonează și nu stârnește curiozitate, atunci efortul depus în campania de email nu își va atinge potențialul sau maxim.

Un element important al strategiei de email marketing este să ai un plan. După cum spune Jim John, cei care eșuează sa planifice, aceștia planifica să eșueze. 

Pentru a crea structura campaniei de email dați click pe link aici. Vom afla acolo despre segmentare, planificare, scrierea emailului propriu-zis, trimiterea emailului și apoi analizarea rezultatelor.

În ceea ce privește subiectele emailurilor în sine, îți recomand să înveți despre cele mai bune practici de testare A/B pentru email. Asta te va ajuta sa înțelegi ce tipuri de email funcționează cel mai bine pentru propria ta audienta unica.

0 0 voturi
Article Rating
Abonează-te
Notificare pentru
guest
0 Comments
Feedback-uri În Linie
Vezi toate comentariile
0
Ce părere ai de acest articol?x
Scroll to Top
SEONEO.RO - logo

Alege directia in care dam START

Un site nou?

Servicii SEO?

Creare Website

iconita serviciu realizare site wordpress

Servicii SEO

iconita servicii SEO Iasi Romania
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

Consultatie gratuita 

creare site wordpress

1. Date de Contact
2. Informatii despre noul site
3. Alte informatii
SEONEO.RO - logo simplu fara tagline

PROGRAMEAZA
CONSULTATIE SEO GRATUITA

1. Date de Contact
2. Informatii despre site-ul tau
3. Alte informatii