7 Titluri de Email pentru Creșterea Ratei de Deschidere
Prin aplicarea acestor sfaturi pentru fiecare componentă a unui email de marketing, un aspect deosebit de crucial este reprezentat de titlurile sau Subiectele (Subject Lines) email-urilor.
Pentru orice tip de marketing email pe care îl trimiți, titlul trebuie să reflecte conținutul email-ului. În plus, atât structura cât și conținutul email-ului trebuie să fie de înaltă calitate.
- Din perspectiva de marketing, putem împărți aceste titluri de email în 7 mari categorii. Pentru fiecare voi oferi câteva exemple pentru a te inspira să scrii propriile emailuri de marketing:
- Titluri Email Cu Accent Pe Interese Personale
- Titluri De Email Care Stârnesc Curiozitatea
- Titluri De Email Cu Oferte Atractive
- Titluri de Email cu Tente Umanitare
- Titluri De Email Cu Emoție De Urgență
- Titluri De Email Cu Știri Interesante
- Titluri De Email Cu Dovezi Sociale
-
1. Titluri Email cu Accent pe Interese Personale
Acest tip de subiect de email se concentrează pe oferirea unei valori reale pentru destinatar. Încearcă să atragi atenția și să fii clar în titlul email-ului care este beneficiul pentru destinatar. Iată câteva exemple pentru acest tip de titlu de email:
- 8 Tipuri de Titluri Email care îți cresc rata de deschidere
- 5 Modalități de a Maximiza Conținutul tău pe site
- 7 Modalități de a-ți Mări Numărul de Urmăritori
-
2. Titluri de Email care stârnesc curiozitatea
Acest tip de subiect de email îndeamnă destinatarii să deschidă emailul. Dacă poti lega subiectul de o poveste, va avea imact pozitiv crescut. Fără a dezvălui prea multe informații, acest tip de titlu motiveaza utlizatorii să deschida emailul sa afle mai multe. Iată câteva exemple de titluri de email care starnesc curiozitate:
- Aveam 22 de ani când am început, unde sunt acum la 32 de ani...
- 3 Postări pe Social Media - 3 Clienti Acumulati
- Nu știa nimic despre social media - 10,000 de urmăritori pe Instagram intr-o luna
-
3. Titluri de Email cu Oferte Atractive
Oferirea ceva valoros este o modalitate excelentă de a crește brand awareness si memorie asupra brandului tau. Pentru acest tip de subiect de email, trebuie să fii cât mai clar posibil în privința ofertei din titlu. Iată câteva exemple:
- Curs gratuit de 1 oră de Luni pana Vineri la ora 20:00
- Reducere limitată de 70% pentru cursul meu de marketing digital
- Oferta expira maine: Cumpără un produs și primești unul cadou
-
4. Titluri de Email cu emoție de Urgență
Crearea unei senzații de teamă de a rata ceva valoros (FOMO) este un tip eficient de titlu de email. Dacă oferta ta este autentică și în interesul utilizatorului, șansele ca emailul să fie deschis sunt mari. Iată câteva exemple:
- Am ajuns la 900 de membri, doar 100 de locuri disponibile
- Vii sau nu? Întâlnire pe Zoom în această seară
- Membru înregistrat? 1 produs gratuit, mai sunt 2 ore
-
5. Titluri de Email cu Tente Umanitare
Oamenii învață mult prin împărtășirea poveștilor și experiențelor personale. Este o abordare puternică pentru a construi încredere și credibilitate cu audiența ta țintă. Acest tip de email poate fi despre orice, atâta timp cât nu este doar despre tine si afacerea ta. Câteva exemple simple ar suna așa:
- Iata De ce URĂSC sondajele
- De ce iubesc atât de mult eșecul precum și succesul
- Cum am triplat numărul de abonamente în timpul pandemiei
-
6. Titluri de Email cu Știri Interesante
Deși acest tip de subiect de email are un element de noutate, trebuie să furnizezi totuși ceva de valoare. Este vorba despre stârnirea interesului și curiozității, păstrându-ti concentrarea asupra beneficiilor pentru destinatari. Iată câteva exemple:
- ANUNȚ: Curs Nou în Curs de Desfășurare
- Produse Noi, Oferte Noi!
- Ați cerut, noi am promis, acum este aici
Dovezile sociale funcționează ca un magnet puternic pentru a atrage noi clienți. Imagineaza-ti că treci pe lângă două restaurante, primul este plin de oameni veseli, iar al doilea este aproape gol. Cel mai probabil veți intra acolo unde oamenii se distrează deja.
Tipul de subiect de email bazat pe dovezi sociale funcționează într-un mod similar. Pentru a fi cu adevărat eficiente, trebuie totuși să aduceți ceva de valoare utilizatorilor. Iată câteva exemple:
- [Studiu de Caz] Venit Recurent de $5,865/lună
- Cum am ajuns la 10,000 de urmăritori organici
- Cele Mai Distribuite Postări din 2023 și strategia din spatele lor
- Canalul meu de marketing cu cel mai mare profit și strategia folosita
Concluzie
Acum ai o înțelegere mai bună asupra importanței un titlu de email bun și sper că exemplele iți sunt de ajutor. Poți să ai cea mai bună oferta și cel mai perfect email, dar dacă titlul nu rezonează și nu stârnește curiozitate, atunci efortul depus în campania de email nu își va atinge potențialul sau maxim.
Un element important al strategiei de email marketing este să ai un plan. După cum spune Jim John, cei care eșuează sa planifice, aceștia planifica să eșueze.
Pentru a crea structura campaniei de email dați click pe link aici. Vom afla acolo despre segmentare, planificare, scrierea emailului propriu-zis, trimiterea emailului și apoi analizarea rezultatelor.
În ceea ce privește subiectele emailurilor în sine, îți recomand să înveți despre cele mai bune practici de testare A/B pentru email. Asta te va ajuta sa înțelegi ce tipuri de email funcționează cel mai bine pentru propria ta audienta unica.
Implicat in SEO din 2014, in 2022 am creat SEONEO.RO, agentie prin care vreau sa ofer cele mai calitative servicii SEO si creare site-uri din Romania. Poti afla mai multe despre mine pe pagina mea.
7. Titluri de Email cu Dovezi Sociale